Hemeroteca
L'IE Barnola recull el premi Baldiri Reixac
20/06/2022El diumenge 19 de juny es va celebrar l’acte de lliurament dels premis Baldiri Reixac 2022 al Museu de la Vida Rural, de l’Espluga de Francolí, pel projecte "Teixint fils d'emocions. La pèrdua i les pors". A més, els convidats van poder gaudir d’un tast de propostes educatives familiars relacionades amb el món rural i l’educació cultural per la sostenibilitat.
L'IE Barnola vol fer extensiu el seu agraïment a diversos agents i entitats del poble que van ajudar a fer possible el treball: membres de l'Aula de Musica, Residència Relat i al comerç Cal Sastre.
Trobada de Clubs de Lectura del Bages, Berguedà i Moianès a la Biblioteca de Moià
21/06/2022Sortida amb bus des d'Avinyó i Horta. Pendent de confirmació de l'hora.
Ban de l’Alcaldia sobre l’ús de petards i pirotècnia a la via publica i zones privades per la revetlla de Sant Joan
23/06/2022Des d’aquesta Alcaldia us convidem a gaudir de la revetlla popular de Sant Joan per part de tots els avinyonencs i avinyonenques d’una manera segura i saludable!
És per això que:
1. Us demanem que tireu petards exclusivament la nit de la revetlla de Sant Joan i no d’altres dies; ens ho agrairan les nostres mascotes, les persones grans i els nostres infants, atès que a ells els afecta sensiblement el soroll que aquells provoquen.
2. De nou recordar-vos que per motius de risc d’incendi queda prohibit llençar coets i petards de tipus volador o corredor a menys de 500 metres de zones forestals o parcel·les i terrenys sense edificar amb vegetació.
3. Resta prohibit tirar petards a menys de 25 metres de zones forestals, parcel·les i terrenys sense edificar o vorals o altres llocs amb vegetació.
4. Resta prohibit fer explotar els petards en mobiliari urbà i en mobiliari particular.
5. En darrer terme, dir-vos que seguiu les recomanacions de manipulació dels productes pirotècnics.
Tenir present tot això anterior farà que tots podem gaudir de la Revetlla de Sant Joan sense posar en risc la seguretat i la salut de les persones i de l’entorn.
L’Aula socioeducativa tanca el curs amb una festa amb les famílies
23/06/2022Dimarts dia 21 de juny a la tarda es va celebrar la festa de final de curs de l'Aula socioeducativa d'Avinyó al Local Catalunya.
El Joc interactiu del Geoparc de la Catalunya Central
27/06/2022L'aplicació, que es pot seguir en família, ajuda a conèixer el territori del geoparc. El punt d'inici a Avinyó és al porxo de l'Ajuntament d'Avinyó, on hi ha instal·lada una placa amb un codi QR. A partir d'aquí, i seguint les pistes del joc, es fa un recorregut des de la plaça fins al Balç de la Creu.
El joc, a més d'Avinyó, es pot fer des de diversos municipis de la Catalunya Central (Artés, Callús, Cardona, Castelladral, Collbató, Manresa, Moià, Navàs, Rajadell, Sallent, Sant Vicenç de Castellet, Santpedor Súria i Talamanca) amb proves i recorreguts propis de cada zona..
Tertúlia i Vi: Presentació del llibre "Aliment", de Martí Sales
30/06/2022Organitza: Biblioteca del Campus de Manresa / UPC
18.00 h - Visita guiada als cellers de Cal Verdaguer.
19.00 h - Presentació del llibre "Aliment", de Martí Sales.Amb tast de vins del celler Les Acàcies.
Imprescindible inscripció prèvia al següent enllaç
L'Ajuntament d'Avinyó convoca tres plans d'ocupació
01/07/2022El termini per a la presentació de sol·licituds és obert fins al 21 de juliol de 2022.
Oberta la licitació de les obres de remodelació i urbanització dels carrers Indústria, Relat i passatge Fatjó
01/07/2022Les empreses interessades poden presentar les seves propostes fins al dia 20 de juliol.
L'AOC reconeix la transformació digital de l'Ajuntament d'Avinyó
07/07/2022El Consorci Administració Oberta de Catalunya ha classificat l'Ajuntament en el Top 20 dels Reconeixements Administració Oberta 2021 dels municipis de 1.001 a 5.000 habitants. El rànquing reconeix les administracions capdavanteres en la transformació digital de la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna durant el 2021.
Cuinem creps
07/07/2022Juliol Jove 2022
Cuinarem diversos tipus de creps a partir dels diferents ingredients que tindrem.
Nou programa d’ajuts ‘Ocupació + Transformació’, dirigit a persones treballadores autònomes, microempreses i cooperatives que tinguin entre 1 i 5 persones assalariades
08/07/2022El Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya ha obert un nou programa d’ajuts anomenat “Ocupació + Transformació”, dirigit a persones treballadores autònomes, microempreses i cooperatives amb l’objectiu d’oferir-los suport per al manteniment de l’ocupació i facilitar la seva digitalització o transició cap a l'economia verda.
Piscina nocturna
08/07/2022Juliol Jove 2022
Cal portar banyador, tovallola i xancletes. Activitat per a majors de 12 anys.
Avís d'interrupció del subministrament elèctric
11/07/2022L'afectació serà el proper dijous 14 de juliol, de 8.00 h a 13.00 h.
Cinema crític: Green Book
12/07/2022Juliol Jove 2022
Visionarem Green Book, una pel·lícula que tracta sobre el racisme, estereotips i prejudicis.
Taller "Cuinant l'opressió"
14/07/2022Taller dinamitzat per Joventot, a través de receptes vinculades a diferents cultures, moments històrics i personatges rellevants, així com altres dinàmiques grupals, els joves entendran les desigualtats que envolten la temàtica de la recepta.
Piscina oberta a les veïnes i veïns d'Avinyó per l'onada de calor
15/07/2022L' Ajuntament d'Avinyó, amb motiu de l'onada de calor i temperatures que poden superar els 40 graus durant els propers dies, ha decidit obrir de manera gratuïta la piscina municipal el dissabte 16 i el diumenge 17 de juliol als veïns i veïnes del municipi d'Avinyó que tinguin més risc de patir conseqüències adverses.
🔝Tindran entrada gratuïta a la piscina 👇
✅ Persones majors de 65 anys.
✅ Dones embarassades.
✅ Persones amb discapacitat.
✅ Infants fins als 12 anys que ho acreditin i que vagin acompanyats d'un adult.
.
👉 IMPORTANT: Caldrà acreditar-ho presentant el DNI o NIE a l'entrada a la piscina.
Per accedir a la gratuïtat, cal ser veí / veïna del municipi i formar part dels col·lectius més vulnerables a l'onada de calor.