L'amor a través dels contes
Activitat dirigida als infants de l'Aula socioeducativa
En aquest taller es treballarà, a partir dels contes, la construcció social i històrica del concepte amor.
L'esport contra la violència de gènere
Activitat adreçada als nens/es que assisteixen a l'entrenament i les famílies
Lectura d'un manifest en contra de la violència de gènere. El text serà llegit per diferents jugadors i jugadores i entrenadors/es del club.
Sortida a les parets de pedra seca del camí ramader d’Avinyó
Activitat adherida a la Setmana de la Pedra Seca.
Caminada seguint el camí ramader fins arribar al tram del pla de l’Oliva on es conserven 1,4 km de parets de pedra seca que delimitaven el camí per evitar que el bestiar transhumant es fiqués als camps de conreu.
Les parets de pedra seca, que estaven molt malmeses, han estat objecte d’una laboriosa recuperació de més de 10 anys per part del voluntari Josep Solsona.
Passejada per aquest tram del camí ramader observant les diferents tipologies constructives que s’han conservat i revivint la tradició mil·lenària de la transhumància. Tornada pel camí ramader fins al punt de sortida.
Punt de sortida i arribada: Plaça Major d’Avinyó.
Donació de sang
Ajuntament
Ràdio Avinyó
Magazine Sota les voltes
Arxiu Sonor 40 anys, amb Alba Bruch, Glòria Santamaria, Eugeni Vila. El racó de la poesia, amb Àngels Manubens. Microrelats, amb Isabel Serra. La redacció, amb Eulàlia Galante. Zona Esportiva Avinyó, amb Cristian Jordan. Esports, amb Jep Oliveras. El Piolet del Centre Excursionista d'Avinyó, amb Josep Chaves. Cal Gras, art i cultura, amb Quim Moya i Eva Quintana. A cau d'orella, amb Isabel Roca. Taulell d'histories avinyonenques, amb Adjutori Altarriba. Pub Tani, amb Lluís Careta.
Campanya de recollida de joguines noves, no bèl·liques i no sexistes
Ajuntament: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:30 i dijous de 16:00 h a 19:00 h
Comerços: Estanc El Garrofí, Cal Casimiro i Electrodomèstics Posa en els horaris de botiga.
Exposició: Donant sentit a la vida
De l'artista: @annafernandezart
Torneig de Pàdel d'Hivern
Cicle de caminades de marxa nòrdica
Inscripcions fins el dimecres 10 al Pavelló.
Cal portar esmorzar, aigua, bastons de marxa nòrdica, roba i calçat còmode.
Hora creativa: Nadalejant
Cal inscripció prèvia a la Biblioteca.
Activitat inclosa en el Passaport Edunauta
Cal inscripció prèvia.
Activitat inclosa amb el Passaport Edunauta.
Activitat inclosa en el Passaport Edunauta.
Xerrada virtual: La marató que trenca murs
Ponent: Javier García Martínez
La xerrada es farà virtualment des de la biblioteca. Si algú es vol connectar des de casa l’enlaç és el següent:
Enllaç de la xerrada:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_M2RhZjAxN2QtNzJkNC00NWUyLTgzZTYtODg5NDlkOTdmNGVj%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22c84c8bc4-aa33-4eb2-86a5-956ff906fa59%22%2c%22Oid%22%3a%22dda3c470-26f6-4c91-a6a6-b00e1f074341%22%7d
Visita i presentació de la barraca de la Maiola
A càrrec de la historiadora Mireia Vila.
S'oferirà una copa de cava. Es recomana venir a peu.
Projecció del documental "Cases de pagès d'Avinyó"
Realitzat per Francesc Estrada.
Sorteig de Reis dels comerciants
Amb motiu de les festes nadalenques la Unió de Botiguers i Serveis d'Avinyó (UBSA) organitzen un sorteig entre els seus clients.
10 premis de 100 € per efactuar compres o serveis a qualsevol establiment associat. El sorteig es realitzarà a la plaça Major, dimarts 4 de gener a les 13:00 h.
Magazine "Sota les voltes"
Arxiu sonor amb Alba Bruch, Glòria Santamaria i Eugeni Vila. El temps del cap de setmana a Avinyó, amb Arnau Toledano. Els contes de la Luna, amb Pilar Luna Full en blanc, amb Xavier Muñoz La redacció, amb Eulàlia Galante Zona esportiva Avinyó, amb Cristian Jordan Els esports, amb Jep Oliveras Terra incògnita, amb Daniel Moreno Da capo al fine, amb Mireia Padern Viatge mitològic, amb Jan Altarriba Entrevista de la setmana. Relat&Roll, amb Guillem Vilar i Arnau Casals I molt més...
Presentat per Queralt Casals Disseny i xarxes per Montse Serrat Control i edició per Eugeni Vila
Sessió de retorn dels Projectes Participatius 2021
La 3a edició dels Projectes Participatius d'Avinyó viuran el 3 de desembre, una de les darreres fases, el retorn a la ciutadania de les propostes guanyadores un cop ja s'han fet públics els resultats de les votacions. La sessió es realitzarà per via telemàtica a través del següent enllaç, a partir de les 19.00 h. L'acte comptarà amb la regidora de Participació Xat Capellas.
Tipus Tots Agenda Notícies Categories Totes les categories Temàtiques Totes les temàtiques Educació Esport Cultura Salut Benestar i ciutadania Medi ambient Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar