Fem-ho fàcil és un servei que t’ajuda de manera personalitzada a fer tràmits electrònics amb el teu ajuntament o administració. A través d’aquest servei de suport pots resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per portar a terme tràmits digitals, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
Si ets una empresa o entitat, aquest servei et permetrà superar les dificultats tècniques per presentar factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-te a un ajut o subvenció, o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.
La Diputació de Barcelona dona suport a prop de 90 ajuntaments de menys de 5.000 habitants perquè ofereixin aquest servei als seus ciutadans. L'Ajuntament d'Avinyó ofereix el servei Fem-ho fàcil que us ajudarà i facilitarà la presentació de qualsevol tràmit electrònic.
Amb aquest servei, l'Ajuntament apropa l’administració digital a la ciutadania promovent l’accés als serveis digitals de manera inclusiva a tots els col·lectius socials. També promou l’accés de la petita i mitjana empresa a la licitació pública impulsant el desenvolupament econòmic local.
El servei Fem-ho fàcil està disponible de dilluns a divendres de les 9 a les 15 h.
Truca al 935 95 04 64, emplena aquest formulari o envia la teva consulta a tramits@diba.cat per resoldre els dubtes sobre tramitació electrònica del nostre Ajuntament.